Tarbija

Kiusamiskogemusest innustatuna: sotsiaalmeedias algatati kampaania klienditeenindajate kaitsmiseks

Ohtuleht.ee, 1. september 2019, 15:47

4 KOMMENTAARI

h
Horros/ 2. september 2019, 13:04
Segaseks jäi, et kas klient siis ikkagi sai tellitud vorstid õige nö kastmega või piirduti ainuüksi vabandamisega ja sunniti klienti vastu võtma nood äpardunud vorstikesed? Tundub, et puudulikud olid mõlemad osapooled ja algse põhjuse ehk sädeme konflikti süttimiseks andis ikkagi teenindaja. Kaitsta sellist teenindajat on vähe imelik, valigu teine töö.
j
Juulius/ 2. september 2019, 06:58
Teenindaja selga laotakse üldse kõik oma probleemid. Tuttav, kes töötas väikese linna erapoes, rääkis järgmise loo. Poodi külastas tavaliselt üle 3 päeva nii 2 naist, ema ja tütar. Kuna linn oli väike, siis teati ka seda, kus naine töötas. Ja proual oli irisemist ja vingumist iga asjaga. Jauras minutit 10 ja lahkus. Pärast tuli välja, et ise ütles, et käib tolles poes oma stressi maandamas. Et kõik, mis talle tema töökohas kaela kallatakse, viib sinna. Et saab saab meele lahedaks. Järeldused tehke ise.
j
ja/ 1. september 2019, 19:21
i
1. september 2019, 16:35
Isa kartis lapse käest riielda saada aga ise ei kartnud, kui teenindajat sõimas. Järelikult ei olnud ta õige isa ega mees!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
linnaleht@linnaleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee