Tarbija

ÜKS KÜSIMUS: Mida klient saab teha, kui bussijuhil raadio üürgab? (21)

Õhtuleht.ee, 06. märts 2017, 17:34
 TAIRO LUTTER
"Kas klient on ikkagi kuningas? Bussides ja trollibussides keeratakse tihti venekeelne jutt raadios väga valjuks! Ma küsin, kas niisugust asja on ikka eesti riigikeelega riigis lubatud teha?" kirjutas lugeja Õhtulehele.

"Näiteks 16. bussis oli järjekordselt vene keelega raadio väga valjuks keeratud. Palusin bussijuhil see vaiksemaks keerata. Algul ta tegi näo, et ta ei saa minu jutust mitte midagi aru ja muidugi ei pannud ka raadiot vaiksemaks. Tegin talle teise märkuse. Ta ei kavatsenudki sellele reageerida, kuigi olin talle žestidega asja selgeks teinud. Kolmandal korral lõppeb lugu täpselt samamoodi. Kas tõesti mingeid reegleid bussisõidu kohta paika pandud ei ole ja sõitjatel mitte mingeid õigusi ei olegi?" küsib reisija.

Vastab Tallinna Linnatranspordi AS avalike suhete spetsialist Urmas Tooming: "Reegel on selline, et ühissõiduki juht võib oma kabiinis kuulata raadiot suvalises keeles, kuid ta ei tohi sellega häirida sõitjaid. See tähendab, et heli ei tohi olla liiga tugev."

21 KOMMENTAARI

i
Igapäevane sõitja07. märts 2017, 15:37
Samuti paluks bussijuhtidel sõidu ajal mitte tegeleda kõrvaliste asjadega. Eriti puudutab see maaliinide bussijuhte, kes praktiliselt ühe käega roolivad, sest teises käes on vaja hoida mobiiltelefoni ja ennastunustavalt lobiseda... Ja seda sõltumata ilma- või teeoludest. Masendav.
j
janku07. märts 2017, 08:57
Olin HELSINGIS pikka aega bussijuht,kuulasin raadiot kogu aeg,keegi ei virisenud.BUSSIJUHT on ka inimene,ei taha kogu aeg rahva mula kuulata,kahjuks e...
(loe edasi)
Loe kõiki (21)

Sisuturundus

Päevatoimetaja

+372 614 4181
linnaleht@linnaleht.ee

Reklaam ja kuulutused

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee