Värsked Tartu uudised

LUGEJA KÜSIB: miks on Rimi iseteeninduskassa kasutamisel sageli vaja klienditeenindaja abi? (7)

Helen Pentsa, 19. september 2016, 12:55
Rimi iseteeninduskassa.  Teet Malsroos
Õhtulehe toimetuse poole pöördus murelik lugeja ja Rimi klient, kel on olnud Tartus asuvas Tasku Rimis mitmeid probleeme vastavatud iseteeninduskassade kasutamisega. Kas inimesed pole uue süsteemiga lihtsalt harjunud või on tegu vigase süsteemiga? 

"Tasku Rimis on alati olnud väga pikad järjekorrad, mille tõttu tegi rõõmu otsus paigaldada sinna iseteeninduskassad. Paraku on aga igal korral iseteeninduskassat kasutades juhtunud masinaga midagi, mille tõttu on vaja klienditeenindaja abi," kirjutas lugeja Õhtulehele.

Mida pidada silmas iseteeninduskassa kasutamisel?

"Alguses, kui kassa kauplustesse paigaldatakse, võibki takistusi ette tulla, sest kliendil ei ole veel kogemusi selle kasutamisel. Näiteks, ei teata, et pakkimisalale võib tooteid asetada alles pärast skaneerimist, pakkimisalale ei tohi asetada oma asju või ise ennast sinna nõjatada," räägib Bats. Võib jääda ka arusaamatuks, et skanner on nii kaua välja lülitatud (ehk uut toodet ei saa skaneerida), kuni eelmine toode on pakkimisalale asutatud.

"Kindlasti esineb alguses ka kaaluerinevusi, kuna süsteemi kaaluandmebaas on veel uus ja ei sisalda piisavalt infot. Tegemist on iseõppiva süsteemiga, mille puhul info kogumine võtab aega. Lisaks on hulk protsesse, millega kauplus peab tegelema. Sarnaselt kliendile peab ka teenindaja uue süsteemiga harjuma," räägib ta.

Bats sõnab, et iseteeninduse kuldreegel võiks olla see, et klient järgib pidevalt ekraanile kirjutatud juhiseid. "Iseteeninduskassade tsoonis on alati olemas ka teenindaja, kes on abiks, kui kliendil tekib küsimusi," sõnab Bats.

7 KOMMENTAARI

s
27. august 2018, 08:54
Spetsialist, teie sõnades puudub loogika
u
uku22. september 2016, 15:25
Kui pärast poes käiku mantli nööbid kõhu pealt enam kinni ei lähe, siis klienditeenindaja aitab.
Loe kõiki (7)

Sisuturundus

Päevatoimetaja

+372 614 4181
linnaleht@linnaleht.ee

Reklaam ja kuulutused

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee