Värsked Tallinna uudised

ÕHTULEHE VIDEO | UMMIKUD KALAMAJAS: Niine tänava liikluskorraldus pahandab juhte

Liis Vaksmann, 7. oktoober 2015, 17:05

20 KOMMENTAARI

k
Kas Koplis/ 11. oktoober 2015, 20:01
on kõik lollakad,või ainult typ.
n
Niine tn Põhja pst pööre on keeruline ja ohtlik,/ 8. oktoober 2015, 14:10
sest Niine tn-lt saab Põhja ps-let pöörata ainult siis, kui tõesti Põhja pst liiklust ei ole või on Põhja pst jalakäijate fooris roheline tuli. Lisaks on Niine tn suurenenud autode vool, sest see tänav on jäetud ainukeseks, kust Kalamajast kesklinna poole saab. Selle ristmiku fooriga reguleerimine annaks võimaluse ka Niine tn saada normaalselt Põhja pst-le ning ka jalakäijad saaksid rahulikult rohelise tulega üle tänava minna ilma et peaks ülekäigu rajal mõtlema, kas autojuhil jalakäija ikka silma jääb kui seda hetke ristmikule sõitmiseks passib.
Kuna Kalaranna tn-le Kalamajast väga lihtsalt ilma mööda ühesuunalisi tänavaid ei saa, võiks olla Kalamajast kesklinna poole viiv suund ka Kopli tänav alates Telliskivist kuni Suurtükini või siis Kopli tn Kotzebue ristini ja Kotzabue tn Suurtükini.
e
ei saa aru/ 8. oktoober 2015, 13:47
miks nii kohutavalt sunnitakse ja käiakse peale, et kasutage Kalaranna tänavalt. Palun tehke mulle, rumalale autojuhile, selgeks KUIDAS ma saan Niine 11 hoovist läbi Kalaranna tänava Mustamäele?
Ja Niine on umbes kaks korda päevas hommikul ja õhtul alates ca poole viiest.
k
krt/ 8. oktoober 2015, 13:47
midagi rumalamat kui liikluskorraldus kalamajas on erakordselt keeruline välja mõelda
j
Jane/ 8. oktoober 2015, 13:25
Tallinna Transpordiamet tuleks täies koosseisus põllutöödele saata ja asjalikud, uued ja noored spetsialistid palgata. Kasvõi koolipingist, sest isegi võhik saab paremini hakkama kui see praegune seltskond Rüütelmaa ja Harjo juhtimisel.
Igasugune loogika nendes pidevates liikluse ümberkorraldustes puudub, näiteid on kümneid ja sadu. Piirangute, tänavate kitsamaks ja ühesuunalisteks muutmise ning fooride lisamisega üritatakse liiklusvoogusid "reguleerida", sundides igapäevaseid sõite tegevaid inimesi tegema linnas ülisuuri ringe ning seisma kuntslikult tekitatud ummikutes.
Kannatame me kõik, saastame loodust, kulutame ebavajalikul hulgal teid, autosid, kütust, aega ja raha.
Seda kõike eluvõõraste ja autovaenulike transpordiametnike tõttu!
a
Anonüümne Autojuht/ 8. oktoober 2015, 12:18
See on lollus - ja lollust ei saa sallida. Liikluskorraldus on muutnud ristmiku veelgi ohtlikumaks - ja vähe sellest - nüüd muutub ohtlikuks ka sellele eelnev ristmik, kuna ummikud ulatuvad sinnani. Niine tänava elanikud, kes oma hoovidest tahavad välja sõita on tõenäoliselt suures hädas ja seda paari-kolme juurde saadud parkimiskoha pärast! Sõidan sealt iga päev, sellepärast tean. Olen Kalamaja elanik ja on ikka sitasti küll, et pean kesklinna sõitma hakkama tont-teab kui suure ringiga. Aga kõik teavad ju seda minust paremini, kuidas mul parem on! Muide politsei on passinud pikemat aega Balti Jaamast veidi edasi, Suurtüki tänava otsas ja sellega on seal vasakust reast paremasse ettesõitjad tagasi tõmmanud. Kui ristmik on ohtlik ja autojuhid ei taha jalakäijaid läbi lasta, aitavad ka sellised vahendid paremini kui lihtsalt sõidurea kinni panemine.
i
..../ 8. oktoober 2015, 12:04
ilmselt mitte linnaosa juhte, kes just Niine tänaval pesitsevad. Kuigi juba ammu kuulutasid uhkelt, et kolivad Sõle tänava endisesse koolimajja, mis vingelt ümber ehitatakse, sinna pidid veel suured spordirajatised tulema jms.
s
Selts/ 8. oktoober 2015, 11:56
Sellise lahenduse alus ja taotleja oli ju Kalamaja Selts. Ja seda taotleti jõuliselt ning kiideti teostumisel enda suure võiduna. Mulle meenub veel ka, kuidas seda tänavat enne ametlikku avamist avati just selle rahvaalgatusliku ja tegelikkuses väga tubli seltsi poolt. Ka oli seesama selts lärmakalt vastu uuele Kalamaja tänavale (nimega võin eksida), mis ju oluliselt peaks liikluskoormust sellel suunal vähendama. Tehke endale asjad selgeks, enne kui siin kooris jahute.

m
mõttetu video/ 8. oktoober 2015, 10:18
Kus siin ummik on??
Tallinnas on tasuta transport, mida kuradit te üldse autoga linnas trügite??
T
;)/ 7. oktoober 2015, 23:57
Telliskivi seltsi eesmärk on,
1) Kalamajas maja ette parkimiskohad
2) Kopli elanikud käigu jala, igastahes kesklinnast koju nad ärgu kalamaja sõita ei saa
h
helen/ 7. oktoober 2015, 22:38
Geenius Talvo Rüütelmaa möllab jälle... Kaua peab veel tema eksperimente Tallinnas taluma?!?
a
autojuht/ 7. oktoober 2015, 22:04
ma annaksin sellele liikluskorraldajale ühe korraliku keretäie peksa...
n
no/ 7. oktoober 2015, 21:04
Täna olin Kalaranna teel peaaegu ainuke autoga sõitja. Seda teed eriti ei kasutata. Tee jookseb ka sinka vonka, mitte sirgelt ja Põhja puiesteele keerates peab mäe peal enne foori seisma. Tahaks näha seda talvel, eriti, kui mõni teeb pööret Põhja pst Patarei tänavale. Ristmikku ületades peab sõiduk pööret tehes rajale mahtuma. Kui ei mahu, siis peab arvestama, et linna poolt foori rohelise tulega tulijad panevad kohe gaasi põhja.
k
Kopli typ/ 7. oktoober 2015, 19:53
Tegemist on lihtsalt järjekordse liikluskorraldus geeniuse ajuvälgatusega. Tallinn kubiseb neist. Tundub, et liikluskorraldajad on krooniliselt vines kui planeerivad sarnaseid ümber korraldusi. Tallinnasse oleks vaja ainult ühte arukat ja professionaalset liikluskorraldajat, kes kupataks need napakad sealt seeni korjama ja lööks korra majja. See aga on roosa unelm, seni keeratakse Tallinna liiklus totaalseks kaoseks. Varsti aga toob see kaasa liiklejate reaktsiooni mis ei pruugi linna ametnikele meeldida, kuna siis hakkavad pead lendama!
k
Kopli typ/ 7. oktoober 2015, 19:53
Tegemist on lihtsalt järjekordse liikluskorraldus geeniuse ajuvälgatusega. Tallinn kubiseb neist. Tundub, et liikluskorraldajad on krooniliselt vines kui planeerivad sarnaseid ümber korraldusi. Tallinnasse oleks vaja ainult ühte arukat ja professionaalset liikluskorraldajat, kes kupataks need napakad sealt seeni korjama ja lööks korra majja. See aga on roosa unelm, seni keeratakse Tallinna liiklus totaalseks kaoseks. Varsti aga toob see kaasa liiklejate reaktsiooni mis ei pruugi linna ametnikele meeldida, kuna siis hakkavad pead lendama!
k
Kopli typ/ 7. oktoober 2015, 19:52
Tegemist on lihtsalt järjekordse liikluskorraldus geeniuse ajuvälgatusega. Tallinn kubiseb neist. Tundub, et liikluskorraldajad on krooniliselt vines kui planeerivad sarnaseid ümber korraldusi. Tallinnasse oleks vaja ainult ühte arukat ja professionaalset liikluskorraldajat, kes kupataks need napakad sealt seeni korjama ja lööks korra majja. See aga on roosa unelm, seni keeratakse Tallinna liiklus totaalseks kaoseks. Varsti aga toob see kaasa liiklejate reaktsiooni mis ei pruugi linna ametnikele meeldida, kuna siis hakkavad pead lendama!

2
21134/ 7. oktoober 2015, 19:40
Rallige oma autodega Gonsiori kaudu Lasamääle.
KALAMAJA on jalakäijatele, kes veel ei tea.
o
Ok/ 7. oktoober 2015, 18:01
Maju ehitame juurde, inimesi kolib juurde, aga liikumist piirame nii kuis võimalik.
s
selle piirkonna teede ja liiklusplaneerimine/ 7. oktoober 2015, 17:51
on parteistatud linnajuhtimise musternäide,kus praktiline liiklusmõtlemine on välistatud juba eos nagu näitab selle ristmiku liiklusorgunnilooming,sest niinest keerates balta poole tehti kunagi veel vasakule parkimisriba välistades 2 reas vaba keeramise üle trammitee,mis võimaldanuks parempoolsel real liikuda vabalt kopli suunas või kotzebuusse,iseasi,et põhja puiesteele kuhu mahtus enne 3 rida tehti ka teekitsendus õnneks värviga,et veelgi liiklusvoogusid vähendada mis taas laseks vabalt liikuda 2 reas mööda põhja puiesteed lõpuni kuni suurtükini.Soo tänava kitsendus oli lollus kuubis mis lööbki põhja puiestee lukku,sest kõik sõidavadki koplisse põhja pst kaudu,nüüd kus igas peres on 2 autot ning bensiinilt laekub rekordaktsiise teedeehituseks võiks ikka rahastajate soove ka arvestada ja luua sujuv liiklusskeem,sest Soo tänava ülilaial jalakäijate osal on küll vähem liiklust kui autoummikuid vaadata.Kui miski töötab hästi,siis keegi peab selle ikka tuksi keerama kas või valimiste nimel, populistlikult.Majaka tänaval saab veel sama nalja näha,noh ei ela me igavese suvega riigis ja ilma autota ei saa tallinnas kuhugi ega midagi aetud. Rattaga kui ehk,kuid vaid 6 kuud riigis kus 4 aastaaega.
s
sass/ 7. oktoober 2015, 17:40
"ning jalgrattaga oli tänava liiklussuunale vastassuunas liikumine peaaegu võimatu,"
Mis ajast võib jalgrattaga vastu määratud liikumissuunda sõita??!!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
linnaleht@linnaleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee