Värsked Tallinna uudised

FOTOD | Tallinnas põhjustas õnnetus hommikusel tipptunnil liikluskaose

Õhtuleht.ee, 1. juuli 2015, 07:50

10 KOMMENTAARI

m
maalt ja autoga/ 2. juuli 2015, 10:39
Mersu lisavarustuses polnud vist ajusid. Võiks suurtele autodele ruumi jätta. Kas mersu juht sai nüüd sihtkohta kiiremini? Oleks võitnud võibolla 5-10 sekundit. Ma loodan et kindlustus mersu juhile ei maksa. Kui oled väiksem ära ärple suurematega.
e
Elanik/ 2. juuli 2015, 09:27
Niine tänav üherealiseks! Kuna lähedal asub lasteaed, on teed ületada ohtlik kui satuvad kõrvuti suurem ja väiksem sõiduk ja tihti juhtub, et väiksem sõiduk sõidab ülekäigurajast üle peatumata ja nägemata, et inimesed ületavad teed. Olen ise koos lastega ohtlikku olukorda mitu korda sattunud. Rääkimata pidevatest Niine-Põhja pst. autoavariidest ja inimestele otsasõitudest. See on ka reegel, et ülekäigurada sõidetakse umbe ja inimesed laveerivad autode vahelt, et teed ületada. Mõni isegi ei vaevu vaatama, et on ülekäigurada ja hakkab sõitma isegi siis kui inimesed ülekäigurada ületavad. Palun võtke selle olukorraga midagi ette!
a
Antsu/ 1. juuli 2015, 21:31
Jälle? Alles millalgi Juuni alguses ma istusin nr 3 bussis tööstuse-niine tänaval ja mõtlesin mis toimub. Tollal buss lõpuks Põhja Pst-Niine nurgale jõudis oli seal nende piltidega võrreldes peaaegu 1:1 pilt. Vaatasin siin veel artikli kuupäeva, et ega ma äkki segi ei aja selle varasema õnnetusega aga paistab suht sama. Tollal sõitus ka buss nö "nurga sirgeks" üle haljasala, sest muidu poleks edasi saanudki.
k
Kati/ 1. juuli 2015, 19:03
Kui on vähegi arunatukest...siis sa jälgid, mis su ümber toimub. Tean omast käest seda Niine nurka, kamazidel ja bussidel on seal kitsas küll. Ja kahjuks on see 30 märk seal nagu anekdoot. Kõigepealt on ta mingi maja seina küljes, selline väike. Ja enamus seda vist ei näegi, sest seal sõidetakse kõige muuga kui ligilähedase 30-ga.
i
Iivan/ 1. juuli 2015, 18:32
kamaz on süüdi , seal märgid ees juba Volta juures ja ega huupi ei saa manööverdada , ehk läheb õnneks.
t
Tomm/ 1. juuli 2015, 14:02
Kui suure ja laia veokiga pööret sooritada, võiks enne pööret sõita tee keskele, et takustada kellegi küljealla ronimist. Proovitud, töötab :-)
t
Talvo pani mööda/ 1. juuli 2015, 13:06
Tallinna linna liiklusplaneerimise ametnikud peaksid endale tõsiselt otsa vaatama, sest see laastamistöö mis viimaste aastatega tehtud, on muutnud sõiduteed kitsamaks, mõnedes kohtades sõidurajad üldse ära kaotanud, samas mõlemal pool haigutab lai tühi väli jalakäijate jaoks (telliskivi,tehnika jne). Seal on isegi sõiduautodel keeruline manööverdada rääkimata raskeveokitest.
a
aga/ 1. juuli 2015, 12:26
Igale poole ristmikele ehitatud jalakäijate saared takistavad sadulveokite pööramist ja liiklust, seda eriti sadama ümbruses

k
kuule maamees/ 1. juuli 2015, 10:42
ära roni nendele tänavatele, kuhu su auto ei mahu.
m
maamees/ 1. juuli 2015, 09:14
Kui kaua üritavad need idioodid pika veoki või bussi kõrvalt kiiremini parempööret sooritada? Olen mitmeid kordi näinud, kus nt bussijuhi kiire tegitsemine hoiab ära jägmise süstija auto külje mahasõidu. Palun saage aru et pikkade sõidukite tagarattad "lõikavad" kurvi. Juhid küll üritavad jääda oma sõidurea piiresse, kuid sel ristmikul pole esiotsaga kaugemalt võimalik sõita. Samal põhjusel peab poolhaagisega kitsasse tänavasse pöörates alustama manöövrit vastassuunavööndist. Võib-olla oleks sobilik deklareerida Niine tänava ots üherealiseks? Muide 30 kiirusepiirang on seal juba ka praegu.
Teine "tore" koht on pööre Kopli tänavast Tellisivi tänavasse. Paljud linna poolt sõitvad juhid rallivad julgelt üle ristmiku hoolimata asjaolust, et sooritavad vasakpööret ja peaksid andma teed Kopli poolt tulijatele kes sooritavad parempööret.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
linnaleht@linnaleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee