7 kommentaari

K
Kui mujal Euroopas  /   13:21, 22. sept 2017
on kauplus kohustatud müüma letil oleva hinnaga, on Eestis vaid lubatud (ei kohusta), müüa leti hinnaga. Soovi korral võib kaubast loobuda. Kasvõi gramm või millimeeter, aga peab saama kaupleja kasuks ja tarbija kahjuks.
U
uus strateegia   /   14:10, 22. sept 2017
on kaupmeestel see, et pannakse kallima toote juurde "kogemata" odavama toote hind (õige hind on kuskil natukene kaugemal) ja see kes ei süvene võtab toote ja tormab rõõmsalt kassasse, ning maksab täishinna.
A
arvestage sellega  /   14:14, 22. sept 2017
me elame siiski Banaanias
T
täitsa lõpp kui hambutu  /   14:56, 22. sept 2017
kokkuvõttes - tohib nuriseda. Pood annab sis armulikult lubatud hinnag. Õiglane oleks, kui selle tauba saaks tasuta! Küll siis poed hoolitseks, et hinnaerinevust pole. Muidu tasub ju lõpmatuseni proovida. Tarbijakaitseamet on kasutu nagu vana .. kartul.
I
irw  /   19:04, 22. sept 2017
nagunii on õigus kõigil misiganes kaubast loobuda seni, kuni raha makstud pole.
  /   20:48, 25. sept 2017
Veebipoodi saad tagastada rämpsu, aga tavalisse poodi ei saa. Tehke ise oma järeldused, kust osta.
P
Probleemi lahendus-ära ole lammas!  /   17:54, 5. okt 2017
Enamik inimestest ei tee piiksugi, kui teda on kaupluses petetud. Mõeldakse, et ega see 20-30 senti mind ei tapa. Aga just see, et viiest neli on lambad, annab kettidele võimaluse süsteemseks tarbija petmiseks. Muutke mõtlemist! Usaldage, aga kontrollige! Tehke seda iga kord kassa juurest lahkumata nagu mina seda alati teen. Ja mind ei huvita, mida arvab kassapidaja sehkendamiest nördinud järjekord. Kui meist enamik mõnda aega järjekindlalt omi tšekke kontrolliks, siis on ketil 2 võimalust: ta kas korraldab oma töö ümber nii, et tarbija kahjuks praktiliselt ei eksita või palkab eraldi inimese, kes lahendab kassas tekkivaid pretensioone. Mis te arvate, kumb versioonidest on tõepärasem?

Kontakt

Telefon +372 614 4181
linnaleht@linnaleht.ee

Linnaleht sotsiaalmeedias