10 kommentaari

I
ikka tuleb lubada,  /   19:15, 21. sept 2017
kui tahad valituks saada, mina lubaks kohe kasvõi metrood.
L
lol  /   20:11, 21. sept 2017
ulme.
W
www  /   20:42, 21. sept 2017
Kuna Tartu kasvab Tähtvere valla võrra, ehk siis megalinnaks, siis sobivad ainult dirizhaablid..
K
kas   /   22:06, 21. sept 2017
siga vajaks sadulat? Tartut trammidega rikkuma. nalja teete? no see ei kõla isegi naljakalt.
T
Tartu on Emajõe Ateena  /   08:13, 22. sept 2017
Tartu kesklinn on muusikale ja linnulaulule.
Ei ole sinna asja vilistavatele rööbastele.
J
Järelikult  /   08:38, 22. sept 2017
tuleb Tartule trammitee odavam kui uus ja arukas juht valida.
N
no  /   09:19, 22. sept 2017
pole siia mingit mõttetut trammi vaja!
Tartus pole ju ühtegi kohta, kuhu kesklinnast 20 minutise jalutuskäiguga ei jõuaks!
A
arvamus  /   10:11, 22. sept 2017
Tartu puhul on suureks probleemiks halvasti planeeritud bussiliiklus. Kui üleüldine teeninduskvaliteet on kahe viimase teenindaja (GoBus ja Sebe) puhul oluliselt parem kui enne seda, siis sõiduplaanid, liinivõrk ja ümberistumisvõimalused ei kannata kriitikat. Iseloomulik busside üksteise sabas sõitmine mööda Riia tänavat on asi, mida ei ole suudetud kahekümne aastaga ära lahendada (4 bussi üheminutiliste intervallidega ja seejärel pool tundi-45 minutit vaikust). Samuti ei ole liinivõrgu muutmise katsed (2 korda, kui ma ei eksi) midagi paremuse poole viinud. On tellitud arvamusi välismaistelt konsultatsioonifirmadelt, kuid siiani oma rahva käest eriti ei küsita ja tartlasi ei kuulata. Õhtusel ajal, kui bussid käivad harva, ei ole võimalik ümber istuda isegi siis, kui väljumisajad konkreetsest peatusest on lähestikku ja bussid ühel ajal peatuses - esimene sulgeb uksed hetkel, mil teine need avab. Samuti see, et peatusest on lubatud 3 minutit varem läbi sõita, ei ole normaalne. Nii on ka raudteejaamas, kus Tartusse saabunud mujalt pärit inimene näeb esimese tervitusena sulguvaid bussiuksi või sõiduki tagatulesid. Ei lisa usaldusväärsust ja kasutajasõbralikkust ka linnavalitsuse menetlusteenistuse "reidid" piletite kontrollimise eesmärgil. Eriti ebameeldiv on selline rünnak hommikusel tipptunnil, kui sõitjad niigi vaevu bussi ära mahuvad, bussi hoitakse peatuses, uksed on kinni, õhku niigi pole ja siis trügitakse rahva seljas. Asja parandaks linnavalitsusse uue, värske pilguga ühistranspordispetsialisti tööle võtmine. Samuti tasuks menetlusteenistuse juhatajal sügavalt järgi mõelda, kas eesmärgiks on see, et igal inimesel on pilet või see, et võimalikult paljusid (sh eksikombel) "menetleda".
Mis liinbivõrku puutub, siis tuleb mõelda, kuidas oleks võimalik ühendada kesklinn (bussijaam), raudteejaam ja Maarjamõisa kliinikud ning ülikoolilinnak. Samuti lahendada raudteejaamale ligipääs teisest suunast (Maarjamõisa, Tammelinn jne). Annelinna tagumine ots vajaks kindlasti ühenduseks kesklinna ja Maarjamõisaga ekspressliini.
N
Naljakas küll,  /   17:57, 25. sept 2017
kuid mind on EKRE programm või siis programmitus haaranud, ei midagi erilist, vähe lubadusi, kuid...katkestan aja kokkuhoiu mõttes.
K
kodanik  /   16:29, 10. okt 2017
Trammist on praegu mõtetu rääkida, sest ei toimu ju mingit teemat RB-st. Kui jälle hakkavad Railbaltikaga asjad liikuma, küll siis tuleb jutuks ka tramm. Seekord vast isegi metroo.

Kontakt

Telefon +372 614 4181
linnaleht@linnaleht.ee

Linnaleht sotsiaalmeedias