8 kommentaari

B
Buss nr. 43 liini  /   14:34, 29. aug 2017
Võiks vabalt pikendada Sadamani. Saaks sadamasse sõitmise probleemi hooga lahendatud.
K
koplikas  /   18:43, 29. aug 2017
Tühised poolteist aastat nn."tööd" vaid umbes 5 km teejupi tegemiseks ja juba lähenevadki suured avamispidustused. Kopli poolse teeotsa tegijad olid vist laksu all. Kui kunagi mõned aastad tagasi nö.renoveeriti kalmistust poolsaare otsa poole minevat Kopli tänava osa, siis tehti see kitsamaks ning jooniti sinkavonka nagu oleks joonija purjus, seda täiesti sirge teelõigu osas. Nüüd tehti sama trammiteega - aegade algusest sirge peatustevahe, kus ei ole ka ruumipuudust, sai täiesti suvalisse kohta ootamatult sisse jõnksu, millega jõutakse uude "metsapeatusesse", millele nimeks Marati (huvitav, miks see Prantsuse revolutsionäär oma nime justnimelt Bekkeri asundusse sai, sovjetiajal, muidugi). Ja kohe peale väikest viadukti on uus peatusekoht Sepa - kah täiesti ebaloogilises kohas, vana peatusekoht on loogilises tänavatehargnemise kohas ajast, mil trammid üldse seal liikuma hakkasid. Miskipärast ei sobinud tuua Sirbi peatust tagasi koolimajale lähemale, kus see oli pikka aega, ei oleks mingit vajadust selliseks metsapeatuseks keset võssa kasvanud hooldamata Kaseparki. See, et millalgi hakkab olema Liinide uusarendus, ei muuda selliseid peatusekohti loogilisemaks - mõistlik oleks hoopiski pikendada Sõle tänav otse üle Kopli ja ühendada Maleva tänavaga üheks ringteeks, mida mööda saaks taas panna nr.33 bussi Koplisse sõitma - praegune bussisilt on eksitav ja 33 keerab vahetult enne Koplit tagasi. (ja ma ei mäleta, et seal staadioni alal oleks enne trammitee ehitust arheoloogilisi väljakaevamisi tehtud - koht on ju väga huvitav ja sealt võiks vast üht-teist leida)
V
vau!  /   11:01, 31. aug 2017
Uhked pildid, tänu piltnikule! Illustreerivad ilusasti 1,5 aastast "suurt töötegemist"! Ja vahva näha, et järsk jõnks ei ole tekkinud ainult Kasepargi metsapeatuse eel - samamoodi alati täiesti sirge teelõik Sitsi mäest alla on samamoodi saanud sisse arusaamatu jõnksu! Ilusat kukkumist trammides! Üks lahe tähelepanek veel - uued peatusesildid kõrguvad nii umbes kolme meetri peal, kui mitte kõrgemalgi. Esimest korda märkasin seda, kui pandi uus silt Pelgurannas Madala bussipeatuse Kopli suunale - sinnasamma, kuhu lähedale tuuakse narkarid süstlaid vahetama - sealne peatusesilt on kõrgel puuokste vahel ja lugeda saavad seda kas pilves tüübid või varesed ja muud linnukesed, kindlasti mitte aga tavainimesed, kelle nägemisulatusest on see silt väljas.
N
nädala  /   11:32, 31. aug 2017
jagu tööd võinuks lasta veel rahus meestel teha ja see avamine on enneaegne.
J
jessas  /   11:35, 31. aug 2017
töö puha pooleli veel ju?!?
R
robotkoer  /   13:42, 31. aug 2017
sadam ja lennujaam tuleks julgemalt ka bussiliinidega hõlmata. Näiteks liini 49 mitte Ülemiste jaamani, aga lennujaamani? Sama liiniga nr 45. Üldse ei mõista, miks õhuliinidest "vabastatud" liinid järgivad kramplikult vanu trolliliine, saaks olla palju paindlikum. Siin juba kirjutas keegi, et nt 43 võiks olla kuni sadamani.
Hobujaama ja Veerenni nö bussiparklad kesk südalinna on täiesti mõttetu linnaruumi raiskamine. Hobujaamas eriti võiks olla pigem haljasala selle tiheda liiklusega Ahtri magistraali ääres.
J
ja  /   14:54, 31. aug 2017
kahjuks ei ole piltidele jäänud neid auke, kuhu peavad Koplis astuma nende uute peatuste kasutajad - kõnniteed, kust peaks minema ülekäigurada, on üles kaevatud ja mingite plaatide hilinenud tarnega seda vabandada ei saa. Tänav on sealt kah kitsas, samas liiguvad seal suured veomasinad.
T
Tahtsime parimat, aga..  /   20:25, 31. aug 2017
Tüüpiline Tallinna avamispidu - avatakse pidulikult asju, mis on veel kõik pooleli. Pooleteist aasta jooksul nägin ma Kopli lõigul kümneid ja kümneid tööpäevi, millest kokkvõttes said juba kuud, kus mitte ühtegi inimest ega tehnikat trammiteel ei askeldanud. Ja alles viimastel nädalatel alustati palavikuliselt erinevate (haljastus)töödega.
Lihtsalt klassikaline kogemus ütleb, et kõik sellised kiirustades, viimase hetke tehtud tööd on natuke vildakad.. Eks paistab siis. Koplis vedelevad veel siiani suured mullahunnikud, Balti Jaamas paviljonid lõpetamata jms.
Ja tõepoolest, need jõnksatused sirgetel trammiteedel - kas need on Tallinna Transpordiameti juhi soovil tehtud? Sest miks sõita otsa, kui saab väikese ringiga, nagu on ka sõiduteedega Tallinnas tehtud..

Kontakt

Telefon +372 614 4181
linnaleht@linnaleht.ee

Linnaleht sotsiaalmeedias