15 kommentaari

A
Antz  /   12:29, 13. juuni 2017
Mingi maakas või edvistaja oled, et maasturiga sõidad!? Ei elan Tartus Riia tn ja töötan Tallniinas Jõe tn :)))
K
Kui   /   12:56, 13. juuni 2017
ühest torus on vähe siis tuleb neid kasvõi 5 tk sinna panna. Anna ametnikele mõistust.
K
Kuuuurija  /   13:05, 13. juuni 2017
Sellepärast, et oravad on liiga kaua võimul olnud...
H
Hus  /   13:13, 13. juuni 2017
Pole häda midagi. Noh, võibolla kord aastas tunniks ajaks uputab. Las siis uputab. Kull häda nüüd. Elate üle. Aga kohe on kisa lahti. Ime, et teede remondi pärast ei karjuta, et miks öö jooksul pole ära tehtud.
T
to Kui  /   13:44, 13. juuni 2017
Loomulikult võib 5 toru ka panna, aga kas lugupeetud maksumaksjal raha ka selleks on?
Pigem tuleks kohalikul veevärgil pöörduda oskajate poole. Suure tõenäosusega ei ole probleem meetrises torus, vaid liiga väikeses arvus restkaevudes ja vales restkaevu konfiguratsioonis. Teab, kui võimas eelvoolgi on.
M
miks?  /   13:50, 13. juuni 2017
Sellepärast, et Veevärk tahab seal iga aasta sadeveetorusid paigaldada ja raha raisata.
T
to: to Kui / 13:44, 13. juuni 2017  /   13:52, 13. juuni 2017
tead mis, neil on olnud aega aastaid seda probleemi LAHENDADA aga pehme tool ja kohvitass ei luba. Mis aga puutub maksumaksja rahasse siis õigem on asi lahendada nii, et hiljem ei tekkiks probleeme nagu siin kohal on olnud. Tegemist on ikkagi sellega, et võetakse arvutuste aluseks MIINIMUMID aga MITTE MAXIMUMID. Tegemist ongi ametnike mitte pädevusega, olgu siis arhitekt, järelvalve, ametnik laua taga või kes iganes otsustab. Jah, on olukordi kus toimub ekstreemsus aga antud juhul ei ole tegemist ekstreemusega.
T
Tartlane  /   14:53, 13. juuni 2017
See koht on linnale nagu liivakell, kui juba sinna oled sattunund, siis ümbersõidud kaugel, keerukad. Ega ilmasjata ei võtnud avariiõnnetuse juurest tulnud kiirabid riski.
Autovoolust tekkisid ummikud, nii et ega sul väga valikut ei olnud. Politsei lihtsalt istus autos ja liiklust korraldada ka ei aidanud.
P
pekske need oravad Tartust Narva alla  /   15:22, 13. juuni 2017
siis saate ka linnas elu ükskord paika
O
oh heldene aeg  /   16:01, 13. juuni 2017
Selles "heade mõtete" linnas on see igasuvine nali. Niikaua aga kui lambad jätkavad reformirottide valmist, mitte midagi ei muutu.
I
Ilmar  /   18:07, 13. juuni 2017
huvitav, mis artiklis Haagi haridust ei mainita? Tegelane peaks olema kas zootehniku või agronoomi paberitega. Linnal tasuks tehniliste juhtide kohtadele ikka spetsialistid palgata.
T
Teeline  /   20:52, 13. juuni 2017
Korra-paar uputab mõnikümmend meetrit tänavat paariks tunniks üle ja hala selline, nagu tuleks uut noa laeva ehitama hakata. Ka sendil häbi ei hakka?
Aga teede remonte tulebki 24/7 teha, nagu mujal maailmas.
D
djaval  /   08:36, 14. juuni 2017
Kas tõesti ujutas viadukti üle... https://et.wikipedia.org/wiki/Viadukt
A
Aadu  /   19:44, 16. juuni 2017
Enamus kaevude reste on puhastamata ka sadudevahelisel ajal. Hoidke silmad lahti ja veendute. Asjade loomulik kulg.
V
vanameez  /   23:33, 16. juuni 2017
Tekib küsimus, et kui see olukord on kõik ette teada, miks ei ehitata viadukiti alla ühte nn sõiduautorida, mis asub muust teetasapinnast näiteks meetri jagu kõrgemal? Kõrgetele bussidele jääb nagunii teine rida, kuid vähemalt operatiivautod pääseksid läbi ka uputuse korral

Kontakt

Telefon +372 614 4181
linnaleht@linnaleht.ee

Linnaleht sotsiaalmeedias